miércoles, 26 de julio de 2017

Nueva reunión con la Delegada de la Generalitat en l'Alt Pirineu i Aran Rosa Amorós


A raíz de la carta abierta de nuestra Plataforma a la Delegada de la Generalitat en l'Alt Pirineu i Aran (de la que, por cierto, se hizo eco Pallars Digital en su sección Dis la teva!), la señora Rosa Amorós nos solicitó una nueva entrevista, que se llevó a cabo el pasado lunes, con el propósito de pedir disculpas y "explicarnos" las razones por las que no firma las actas, así como las "las gestiones" realizadas.
Según nos ha dicho, la normativa del "Departament de Govern" impide firmar actas ya que su función es la de "mediar o interceder entre las partes". En ese sentido, nos ha comunicado que ha hablado con El Director del Departament d'Industria, el cual le ha pasado documento interno que nos ha leído, sin entregarlo, aunque no es otra cosa que la DIA aprobada por la Generalitat, favorable al proyecto de repotenciación de la LAT Foradada del Toscar-Pobla de Segur, y en el cual no se ha añadido propuesta alguna de modificación parcial debido a que es un proyecto ya aprobado con anterioridad y afecta a varias comunidades, por lo que es competencia exclusiva del Estado.
Ante esto, le hemos comunicado que al no poderse suscribirse las actas con los resultados de las reuniones, dábamos esta por concluida, invitándonos entonces la Delegada de la Generalitat a registrarnos como "Grupo de Interés" en http://justicia.gencat/ca/ambits/grups_interes/.
Obviamente, hablaremos de todo esto en nuestra próxima asamblea que, como veis en el cartel que encabeza estas líneas, tendrá lugar el viernes 4 de agosto a las 19 horas en el Centre Cívic Tarraquet de Tremp.

Arran de la carta oberta de la nostra Plataforma a la delegada de la Generalitat a l'Alt Pirineu i Aran (de la qual, per cert, es va fer ressò Pallars Digital en la seva secció Dis la teva!), la senyora Rosa Amorós ens va sol·licitar una nova entrevista, que es va dur a terme el passat dilluns, amb el propòsit de demanar disculpes i "explicar-nos" les raons per les quals no signa les actes, així com les "les gestions" realitzades.
Segons ens ha dit, la normativa del "Departament de Govern" impedeix signar actes ja que la seva funció és la de "mediar o intercedir entre les parts". En aquest sentit, ens ha comunicat que ha parlat amb El Director del Departament d'Indústria, el qual li ha passat document intern que ens ha llegit, sense lliurar-ho, encara que no és altra cosa que la DIA aprovada per la Generalitat, favorable al projecte de repotenciació de la LAT Foradada del Toscar-Pobla de Segur, i en el qual no s'ha afegit cap proposta de modificació parcial pel fet que és un projecte ja aprovat amb anterioritat i afecta diverses comunitats, de manera que és competència exclusiva de l'Estat .
Davant d'això, li hem comunicat que en no poder-se subscriure les actes amb els resultats de les reunions, donàvem aquesta per conclosa, convidant-nos llavors la delegada de la Generalitat a registrar-nos com "Grup d'Interès" a http://justicia.gencat/ca/ambits/grups_interes/.
Òbviament, parlarem de tot això en la nostra pròxima assemblea que, com veieu en el cartell que encapçala aquestes línies, tindrà lloc el divendres 4 d'agost a les 19 hores al Centre Cívic Tarraquet de Tremp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario